Spørsmål og svar

Hvordan kontakter jeg dere?

Du finner informasjon om hvordan du kommer i kontakt med vår kundeservice her.

Bestilling

Kan dere hjelpe meg med bestillingen min?

Selvfølgelig kan vi det! Skriv til oss på kundeservice@teknikmagasinet.no, så hjelper vi deg videre.

Har dere mottatt bestillingen min?

I forbindelse med at ordren din er lagt, sender vi ut en ordrebekreftelse til e-posten du oppga ved bestilling. Sjekk at e-posten ikke har havnet i søppelposten. Du kan også se dine lagte bestillinger i Klarna-appen eller på Klarna.com/no. Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen én time etter at du la inn bestillingen, ber vi deg om å kontakte oss. Det kan skyldes tekniske problemer eller at du har oppgitt feil e-postadresse. Kontakt oss da på kundeservice@teknikmagasinet.no, så hjelper vi deg videre.

Kan jeg endre eller avbryte bestillingen min?

Siden vi gjør alt vi kan for å sende bestillingen din lynraskt, har vi ofte allerede pakket den. Det er derfor sjelden mulig å avbryte eller endre en allerede gjennomført bestilling. Sørg derfor for å dobbeltsjekke handlekurven før du trykker på kjøpsknappen! Men du kan alltid kontakte vår kundeservice, så prøver vi selvfølgelig å hjelpe deg!

Levering

Hvordan kan dere levere så utrolig raskt? Man rekker jo knapt å trykke på kjøpsknappen før det ligger i postkassen eller pakkeskapet.

Så hyggelig at du spør 😊 Rask levering er en selvfølge for oss, og varer som er på lager, leverer vi lynraskt! Vi mener rett og slett at meningen med livet ikke er å vente, og det tror vi ikke du gjør heller.

Hva er tilvalget ekspresshåndtering?

Når du velger tilvalget ekspresshåndtering i kassen, blir ordren din prioritert og pakket på lageret før andre bestillinger, noe som øker sannsynligheten for at ordren din rekker neste opphenting med fraktselskapene våre. Vi anbefaler at du legger til ekspresshåndtering hvis du har det ekstra travelt med å få bestillingen din hjem.

Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?

Vi tilbyr levering med Bring hjem til postkassen/døren eller med Instabox til et pakkeskap. Vi tilbyr alltid minst ett gratis fraktalternativ uavhengig av størrelsen på ordren din. Mindre bestillinger sendes som usporbare brev, men vi anbefaler at du velger Bring Pakke i Postkassen mot et tillegg. For en liten ekstra kostnad får du da en sporbar forsendelse som ofte også leveres litt raskere. Brevet er imidlertid et perfekt valg når du ønsker gratis frakt og ikke har det veldig travelt.

Om Teknikmagasinet

Har dere noen fysiske butikker?

Vi har valgt å fokusere utelukkende på netthandel, og med våre lynraske leveranser blir det en helt rå handleopplevelse uansett hvor man bor. Du kan handle når og hvor du vil hos oss, og hvor enn du befinner deg. Vi har alltid åpent!

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer