6. februar 2024
PhoneLife AB, som driver mobiltilbehørsbutikken PhoneLife, har kjøpt opp merkevaren Teknikmagasinet og har nå relansert Teknikmagasinet. Teknikmagasinet vil drive netthandel.
– Da vi i PhoneLife forsto at Teknikmagasinet igjen sto på konkursens rand, følte vi oss tvunget til å handle. Vi vil utelukkende fokusere på netthandel, da vi mener at dette ligger i merkevarens natur – å være teknologifokusert og fremoverlent. Friheten til å kunne handle når og hvor man vil, og deretter få det raskt og smidig levert hjem, er uslåelig. Kunder som handler fra Teknikmagasinet vil få nyte samme raske leveringsopplevelse som PhoneLifes kunder gjør, sier Julius Jansson Sleth, daglig leder i PhoneLife.
Teknikmagasinet er relansert i en nygammel stil med den eldre, tradisjonelle logoen og under slagordet ”meningen med livet”.
– Vi har siden barndommen hatt sterke følelser knyttet til merkevaren og tar på oss oppgaven med å videreføre den med stor ydmykhet. For oss var det en selvfølge å relansere netthandelen med den tradisjonelle logoen og under slagordet ”meningen med livet”, sier Julius Jansson Sleth.
For spørsmål, kontakt Julius Jansson Sleth, daglig leder i PhoneLife AS – julius@phonelife.com
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer