Retur og bytte

Bytte til et annet produkt

Ble du ikke fornøyd med kjøpet ditt? Kanskje kjøpte du til feil modell? Kjedelig, selvfølgelig, men det løser vi! Legg først inn en ny bestilling, og følg deretter instruksjonene nedenfor for å returnere. Hvis du trenger hjelp med kjøpet ditt, må du ikke nøle med å kontakte oss på kundeservice@teknikmagasinet.no.

Angrerett 100 dager

Når du handler her på Teknikmagasinet.no har du alltid 100 dagers returrett, regnet fra den dagen du mottok varen. Du kan dermed returnere varen din til oss og få pengene tilbake uten spesiell grunn. Perfekt når du for eksempel vil kjøpe julegavene i god tid. For å kunne benytte deg av angreretten må produktet være i uforandret tilstand, og det samme gjelder produktets emballasje og etiketter. Emballasjen må også returneres for at returen skal kunne godkjennes. Hvis en returnert vare ikke er i uforandret tilstand, eller hvis emballasjen mangler eller er skadet, har Teknikmagasinet.no rett til å trekke en sum tilsvarende varens verdiforringelse fra returbeløpet. Teknikmagasinet.no tilbyr ingen forhåndsbetalte retursedler for angrerett, så du som kunde bestemmer selv hvordan returen skal sendes, og du er ansvarlig for at den når oss. Obs! Retur kan bare gjøres med Bring. Andre forsendelsesmetoder blir ikke varslet til oss, og din retur risikerer å bli returnert til deg.

Unntak fra angreretten

Produkter som ikke kan returneres hvis plomberingen er brutt eller produktet er brukt:

- Alle typer in-ear-hodetelefoner (som du plasserer i øret) og tilbehør som ekstra øretipper.
- Elektronikk med brutt plombering eller åpnet emballasje, som hodetelefoner, minnekort, Galaxy SmartTag og andre forseglete produkter.
- Leker og lignende produkter med innebygde batterier.
- Forbruksvarer som batterier.

Har du kjøpt noe av dette, kan det returneres så lenge emballasjen og/eller plomberingen er intakt.

Send din retur godt innpakket til:

Teknikmagasinet.no (PhoneLife)
c/o Granada AS
Sørliveien 118
1788 Halden
Norge

Viktig! For at vi skal kunne behandle returen din og koble den til din opprinnelige ordre, trenger vi navnet ditt og ordrenummeret ditt. Glem derfor ikke å legge ved en lapp med navn og ordrenummer i pakken. Du finner ordrenummeret i ordrebekreftelsen du mottok på e-post ved kjøpet. Når vi har behandlet returen din, gir vi deg beskjed via e-post. Vi vil varsle deg via e-post når vi har håndtert returen. Vi refunderer deg via betalingsmetoden du brukte til betaling så snart returen er behandlet. Returen håndteres innen 14 dager etter ankomst til vår returpartner.

Tilbakebetaling

Så snart returen din er behandlet og godkjent, refunderer vi deg via betalingsmetoden du brukte for å legge inn bestillingen. Hvis du har valgt å betale med faktura og ennå ikke har betalt den, vil fakturaen bli kansellert når returen er behandlet og godkjent. Hvor lang tid det tar før tilbakebetalingen når deg, avhenger av betalingsmetoden. Ved direktebetaling tar det mellom 1 og 5 virkedager fra returen er behandlet og godkjent til tilbakebetalingen er gjennomført. Ved betaling via faktura tar det mellom 1 og 5 virkedager fra returen er behandlet og godkjent til Klarna har fjernet eller korrigert fakturaen din. Hvis du allerede har betalt fakturaen, tar det mellom 1 og 5 virkedager fra godkjent retur til tilbakebetaling til kontoen du brukte til å betale med er gjennomført.

For spørsmål som gjelder din betaling, skal du alltid kontakte vår betalingspartner Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Hvis du gjør en retur og er usikker på om fakturaen vil forfalle før vi har mottatt og godkjent returen, anbefaler vi at du markerer produktet som returnert i Klarna-appen eller på www.klarna.no. Det som da skjer, er at Klarna pauser fakturaen din til returen er behandlet, slik at du unngår å ligge ute med pengene. Hvis du allerede har betalt fakturaen, refunderer Klarna deg når returen er behandlet. Klarna sender deg også en bekreftelsesmail på krediteringen.

Vi behandler returen din så snart vi kan, men håndteringen kan ta opptil 14 dager fra vi mottar returen. Vanligvis går det mye raskere enn det. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse på at returen er behandlet 14 dager etter at vi mottok den, er du hjertelig velkommen til å sende en e-post til vårt kundeserviceteam, så hjelper vi deg videre.

Hvis du har returnert mer enn én vare, vil du motta separate bekreftelser og krediteringer for hver vare. Dette er fordi hver vare behandles individuelt og registreres separat. Vi håndterer alle dine returnerte varer, så du trenger ikke å bekymre deg!

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer